Informații despre transport
Vă rugăm să acordați atenție faptului că, la primirea bunurilor, aceste necesita verificate de complexitate și de absența daunelor externe. Prin semnarea actului de primire – predare , confirmați că nu aveți pretentii la produse și la vânzător.
• Dacă produsul este livrat și îndeplinește toate obligațiile de garanție, dar din anumite motive v-ați răzgândit sa il procurati, va trebui să achitati cheltuielile de călătorie ale curierului și costul livrării. Prin urmare, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales modelul pe care doriți cu adevărat să îl procirați.
Livrare repetată: în cazul absenței cumpărătorului sau schimbului de marfa, cumpărătorul achita pentru aceasta.
Anularea comenzii
Puteți anula comanda gratuit dacă aceasta nu a fost trimisă încă sau este ridicare de pe loc/ dacă comanda dvs. a fost transmisa curierului, dar doriți să o anulați, atunci: pentru livrarea în Chișinău achitați doar costul de livrare specificat la plasarea comenzii. pentru livrarea pe teritoriul tarii, plătiți dublu față de costul de livrare specificat la plasarea comenzii.
Acte
Împreună cu comanda, veți primi un set de documente, care include:
* Bon de plata
* act de primire - predare
* instrucțiuni de utilizare
* certificat de garantie
Verificarea mărfurilor la livrare
* Dacă produsul este deteriorat sau comanda este incompletă, refuzați achitarea comenzii. In acest caz vă rugăm să ne informați despre incident la: 022886666 sau să ne scrieți un e-mail la reclamatii@iservice.md
* Curierii noștri demonstrează integritatea ambalajului mărfurilor, dar nu conectează, instalează și configurează echipamentul livrat.
* Verificarea dispozitivelor electronice în timpul iernii este efectuată independent de catre client, la 2 ore de la livrare (cu condiția ca acestea să fie amplasate într-o cameră uscată și caldă).
* Verificarea frigiderelor este efectuată independent de client după cel puțin 3-4 ore, deoarece in urma transportarii, lichidele ce participa in functionalitatea sistemului sunt repartizate neuniform in circuitul sistemului.
* "iserviceshop.md" face tot posibilul pentru a îmbunătăți calitatea livrării, cu toate acestea, întârziele sunt posibile din cauza unor circumstanțe neprevăzute care nu au avut loc din vina vânzătorului.